Opony pełne - Standard
Opony pełne
...tak zwane SE - superelastyczne
Opony pełne, tak zwane superelastyczne – budowa o konstrukcji pełnej gdzie całość opony stanowi guma. Opony pełne są idealnym rozwiązaniem dla terenu w którym są narażone na uszkodzenia (hale produkcyjne, gruzowiska, złomowiska, wysypiska śmieci). Jeżeli przebijemy oponę dętkową to mamy ją do wyrzucenia a jeśli mamy zamontowaną oponę pełną możemy kontynuować prace ponieważ jest to produkt odporny na tego typu uszkodzenia. Dzięki oponom pełnym przebicie, uszkodzenie, naderwanie zostaje wyeliminowane praktycznie do zera, co daje nam poczucie bezpieczeństwa oraz znacząco zwiększając mobilność naszego wózka widłowego gdyż nawet w przypadku mechanicznego uszkodzenia możemy dalej bezpiecznie kontynuować prace.
Opony superelastyczne z magazynu w Polsce |
Rozmair Opony
|
Rozmiar Felgi |
Średnica Opony (mm) |
Przekrój poprzeczny (mm) |
Opona Standard (Nr. Ref) |
Opona Quick (Nr. Ref)
|
400 x 8 |
3.00 |
408 |
115 |
1167743
|
- |
500 x 8 |
3.00 |
462 |
127 |
1296779
|
1296806
|
15 x 4, 5 x 8 |
3.00 |
380 |
106 |
1167747
|
1296807
|
16 x 6 x 8 |
4.33 |
415 |
156 |
1165090
|
- |
18 x 7 x 8 |
4.33 |
458 |
145 |
- |
1165089
|
600 x 9 |
4.00 |
530 |
140 |
1111099
|
1296808
|
140 x 55 x 9 |
4.00 |
378 |
135 |
- |
1361298
|
21 x 8 x 9 |
6.00 |
520 |
190 |
- |
1296809 |
650 x 10 |
5.00 |
580 |
157 |
1111100
|
1296810
|
23 x 9 x 10 |
6.50 |
590 |
211 |
- |
1296811
|
200 x 50 x 10 |
6.50 |
455 |
197 |
- |
1296812
|
700 x 12 |
5.00 |
665 |
167 |
1111101
|
1296814
|
27 x 10 x 12 |
8.00 |
679 |
231 |
- |
1296816
|
815 x 15 |
7.00 |
700 |
225 |
1167753
|
1296818
|
250 x 15 |
7.00 |
725 |
230 |
- |
1296819
|
825 x 15 |
6.50 |
830 |
203 |
1167746
|
1296820
|
300 x 15 |
8.00 |
825 |
257 |
-
|
1296821
|
335 x 65 x 15 |
9.75 |
820 |
302 |
- |
1296823
|
Nasze standardowe opony oferują rozwiązania dla typowego stosowania, w granicach obciążenia i prędkości. Ten typ opon ma strukturę składającą się z trzech komponentów, z których wewnętrzna warstwa jest wzmocniona pierścieniami stalowymi, aby opona trzymała się mocno na feldze. Miękka warstwa pośrednia zapewnia efekt amortyzujący, który chroni pojazd i kierowcę przed dużymi wstrząsami. Poza tym warstwa pośrednia rozprasza ciepło w kierunku na zewnątrz opony. Powoduje to, że opona wolniej się nagrzewa. W ten sposób, warstwa środkowa zapewnia dłuższą żywotność, większa nośność i odporność na zużycie, mniejsze zużycie energii i lepsze trzymanie się drogi
Standard – Przekrój jest symetryczny. Montowana na felgi skręcane oraz na felgi pierścieniowe z zabezpieczeniem pierścieniowym. Oznaczenie tego typu na oponach to Standard, ST.
Quick – Opona posiada od zewnętrznej części gumowy rant , który zabezpiecza felgę. Stosowana na felgę bezpierścieniową. Montaż za pomocą prasy hydraulicznej. Oznaczenie tego typu to Quick, Q ,Easyclik.
|
|
|
|
|
|
Opona przeznaczona do montażu na felgach skręcanych lub zabezpieczonych pierścieniem |
Opona przeznaczona do montażu na felgi bez pierścieni zabezpieczających tzw. szybkiego montażu |
"niebrudząca" opona, która nie zostawia czarnych śladów na posadzce
|
W celu uzyskania więcej informacji skontaktuj się z nami.
■ - pola obowiązkowe