Opony pełne - Standard

Opony pełne

...tak zwane SE - superelastyczne

Opony pełne, tak zwane superelastyczne – budowa o konstrukcji pełnej gdzie całość opony stanowi guma. Opony pełne są idealnym rozwiązaniem dla terenu w którym są narażone na uszkodzenia (hale produkcyjne, gruzowiska, złomowiska, wysypiska śmieci). Jeżeli przebijemy oponę dętkową to mamy ją do wyrzucenia a jeśli mamy zamontowaną oponę pełną możemy kontynuować prace ponieważ jest to produkt odporny na tego typu uszkodzenia. Dzięki oponom pełnym przebicie, uszkodzenie, naderwanie zostaje wyeliminowane praktycznie do zera, co daje nam poczucie bezpieczeństwa oraz znacząco zwiększając mobilność naszego wózka widłowego gdyż nawet w przypadku mechanicznego uszkodzenia możemy dalej bezpiecznie kontynuować prace.

Opony superelastyczne z magazynu w Polsce


Rozmair
Opony
Rozmiar
Felgi
Średnica
Opony
(mm)
Przekrój 
poprzeczny
(mm)
Opona
Standard
(Nr. Ref)
Opona
Quick
(Nr. Ref)
400 x 8 3.00 408 115 1167743
-
500 x 8 3.00 462 127 1296779
1296806
15 x 4, 5 x 8 3.00 380 106 1167747
1296807
16 x 6 x 8 4.33 415 156 1165090
-
18 x 7 x 8 4.33 458 145 - 1165089
600 x 9 4.00 530 140 1111099
1296808
140 x 55 x 9 4.00 378 135 - 1361298
21 x 8  x 9 6.00 520 190 - 1296809
650 x 10 5.00 580 157 1111100
1296810
23 x 9 x 10 6.50 590 211 - 1296811
200 x 50 x 10 6.50 455 197 - 1296812
700 x 12 5.00 665 167 1111101
1296814
27 x 10 x 12 8.00 679 231 - 1296816
815 x 15 7.00 700 225 1167753
1296818
250 x 15 7.00 725 230 - 1296819
825 x 15 6.50 830 203 1167746
1296820
300 x 15 8.00 825 257 -
1296821
335 x 65 x 15 9.75 820 302 - 1296823

Nasze standardowe opony oferują rozwiązania dla typowego stosowania, w granicach obciążenia i prędkości. Ten typ opon ma strukturę składającą się z trzech komponentów, z których wewnętrzna warstwa jest wzmocniona pierścieniami stalowymi, aby opona trzymała się mocno na feldze. Miękka warstwa pośrednia zapewnia efekt amortyzujący, który chroni pojazd i kierowcę przed dużymi wstrząsami. Poza tym warstwa pośrednia rozprasza ciepło w kierunku na zewnątrz opony. Powoduje to, że opona wolniej się nagrzewa. W ten sposób, warstwa środkowa zapewnia dłuższą żywotność, większa nośność i odporność na zużycie, mniejsze zużycie energii i lepsze trzymanie się drogi

Dzielimy je w zależności od montażu na wersje:

Standard – Przekrój jest symetryczny. Montowana na felgi skręcane oraz na felgi pierścieniowe z zabezpieczeniem pierścieniowym. Oznaczenie tego typu na oponach to Standard, ST.

Quick – Opona posiada od zewnętrznej części gumowy rant , który zabezpiecza felgę. Stosowana na felgę bezpierścieniową. Montaż za pomocą prasy hydraulicznej. Oznaczenie tego typu to Quick, Q ,Easyclik.

Standard

Quick

Non Marking

Opona przeznaczona do montażu 
na felgach skręcanych lub 
zabezpieczonych pierścieniem
Opona przeznaczona do montażu 
na felgi bez pierścieni zabezpieczających
tzw. szybkiego montażu
"niebrudząca" opona, która nie 
zostawia czarnych śladów 
na posadzce



W celu uzyskania więcej informacji skontaktuj się z nami.



Pozostaw puste:
Osoba kontaktowa:
Firma:
Adres:
Telefon:
E-mail:
Zapytanie:

- pola obowiązkowe

BIURO HANDLOWE

al. Katowicka 11, Wolica
05-830 Nadarzyn
NIP PL 526-256-31-32

Tel.: +48 22 490 23 23
info@cesab-wozki.pl

DZIAŁ HANDLOWY

Tel.: + 48 88 33 55 090
Tel.: + 48 88 33 55 091
Tel.: + 48 88 33 55 092
handel@cesab-wozki.pl

DZIAŁ WYNAJMU

Tel.: + 48 50 31 15 745
wynajem@cesab-wozki.pl

DZIAŁ SERWISU

Tel.: + 48 51 50 01 150
serwis@cesab-wozki.pl

DZIAŁ CZĘŚCI

Tel.: + 48 51 50 01 150
czesci@cesab-wozki.pl

CESAB W EUROPIE

eu map

katalog

zapytanie

© 2016 CROVORG GROUP - All rights reserved.
al. Katowicka 11, Wolica   •   05-830 Nadarzyn   •   Polska   •   Tel +48 22 490 23 23   •   E-Mail biuro@crovorg.pl